دیدار, محترم, ادریس, ملیار, معین پالیسی, روابط, بین الملل, اداره, ملی حفاظت, محیط زیست و هیئت همراه, شان با محترم, عبدالقیوم رحیمی والی ولایت هرات
ادریس, ملیار,، معین پالیسی, و روابط, بین الملل,ی اداره, ملی حفاظت, #محیط_زیست و هیئت همراه, شان در سفری که به هدف تجلیل از #هفته_محیط_زیست و استقلال به ولایت هرات داشتند؛ قبل از ظهر تاریخ ۲ سرطان با عبدالقیوم رحیمی، والی ولایت هرات در دفتر کارشان دیدار, نمودند.
آقای عبدالقیوم رحیمی در این دیدار, در رابطه به وضعیت محیط زیستی این ولایت معلومات داده و سرمایه گذاری برای حفاظت, محیط زیست را در این ولایت مؤثر و ارزشمند خوانده گفت: خوشبختانه ولایت هرات در زمینه #آلودگی_هوا مشکل خاصی ندارد؛ اما بی توجهی به افزایش #آلودگی_آب_های_زیر_زمینی نگرانی ما را بیشتر ساخته است.
در این دیدار, دو طرف، روی طرح احداث #پارک_ملی و ساحه حفاظت, شده در ولسوالی کرخ، ایجاد #باغ_وحش و تکمیل#کمربند_سبز شهر هرات بحث و تبادل نظر نمودند.
آقای ملیار, از تصمیم این اداره, برای خریداری و تدارک #دستگاه_های_کنترول_و_نظارت_کیفیت_آب، #هوا و #آلودگی_صوتی برای شهرهای بزرگ کشور خبرداده گفت: که ولایت هرات در اولویت کاری ما قرارداشته و با تدارك این دستگاه ها و تلاش های مشترک همه ادارات ذیربط می توانیم آلودگی های محیط زیستی را در کشور مخصوصاً در هرات کاهش دهیم.
همچنان در این دیدار, نصیراحمد فضلی، رئیس حفاظت, محیط زیست هرات گفت: اگر توجه لازم در زمینه جلوگیری از آلودگی آب های زیر زمینی روی دست گرفته نشود، آلودگی آب ها در سال های آینده خطرناک خواهد بود.


هرات سبز (NEPA, Herat)...
ما را در سایت هرات سبز (NEPA, Herat) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 244 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:12