نشست با مسئولین اطاق تجارت و صنایع با اشتراک تجار ملی و صنعتکاران فعال در شهرک صنعتی ولایت هرات
روز شنبه ۹ قوس ۱۳۹۸ ریاست های حفاظت محیط زیست و اطاق تجارت و صنایع با اشتراک تنی چند از کارمندان و صنعتکاران روی وضعیت محیط زیستی فابریکات با یکدیگر دیدار نمودند.
نخست نصیر احمد فضلی رئیس حفاظت محیط زیست ولایت هرات در ارتباط به تأثیرات سوء محیط زیستی ناشی از فعالیت برخی فابریکات صنعتی بالای آب، خاک و هوا صحبت های همه جانبه نمود. وی بصورت جدی خواهان اتخاذ تدابیر جهت رفع این آلودگی ها و چالش ها در ساحه فعالیت آنها شد.
سپس حمید الله خادم رئیس اطاق تجارت و صنایع ولایت هرات آمادگی هر نوع همکاری را جهت کاهش آلودگی ها و همسان سازی فابریکات طبق معیارهای محیط زیستی اعلان نمود. در نتیجه چنین فیصله بعمل آمد:
تا نماینده های اطاق مذکور رسماً به اینریاست معرفی و عند الموقع جهت بررسی همه جانبه فابریکات شهرک صنعتی در راستای کاهش آلودگی های شهرک صنعتی، توسعه فضای سبز، رعایت نکات ایمنی محیط زیستی، قوانین، مقرره ها، طرزالعمل ها و معیار های محیط زیستی با ریاست حفاظت محیط زیست هرات همکاری نموده و مشکلات موجود با هماهنگی کامل مرفوع گردد.

هرات سبز (NEPA, Herat)...
ما را در سایت هرات سبز (NEPA, Herat) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 268 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:53