راننده عزیز ! بیندیش ، تعمیر کن ، سلامتی حق ماست
امروز پنجشنبه مورخ 29/7/1395 ریاست حفاظت محیط زیست ، مدیریت محترم ترافیک و شبکه نسل نوین افغانستان در هرات کمپاین مبارزه با آلودگی هوا را برگزار نمودند.
این کمپاین نبا حضور و سهم فعال نصیر احمد فضلی رئیس حفاظت محیط زیست ولایت هرات ، آقای میهن یار مدیر ترافیک هرات ، انجینر وکیل احمد بارک کارشناس محیط زیست و حوادث طبیعی مقام ولایت ، کارمندان ریاست حفاظت محیط زیست ، پرسونل ترافیک ، اعضای شبکه نسل نوین افغانستان ، رسانه های صوتی و تصویری در ولایت هرات ، رضاکاران ریاست حفاظت محیط زیست و اقشار مختلف جامعه در موقعیت سه چوک ( گلها ، فرهنگ و مستوفیت ) آغاز به کمپاین مبارزه با آلودگی هوا نمودند.
هدف از برگزاری این "کمپاین مبارزه با آلودگی هوا" آگاهی دهی و توجه شهروندان به ترمیم و تعمیر وسایط نقلیه دودزا و کاهش آلودگی هوا میباشد.
آلودگی هوا باعث امراض قلبی ، خونی ، آلرژی (حساسیت) ، تنفسی و غیره امراض میگردد. زین سبب ریاست حفاظت محیط زیست ولایت هرات با همکاری مدیریت ترافیک مصمم است تا برنامه توقف و جریمه موتر های دودزا را مطابق به مقرره کاهش آلودگی هوا با حدیت پیگیری نماید تا شاهد کاهش آلودگی هوا در سطح شهر و ولسوالی ها باشیم.
هرات سبز (NEPA, Herat)...
ما را در سایت هرات سبز (NEPA, Herat) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت: 9:59