آشــتــی بـا طـبـیـعـــــت
روز چهارشنبه مؤرخ (19/7/1396) ریاست حفاظت محیط زیست ولایت هرات و نسل مثبت محفلی را تحت نام (نقاشی برای محیط زیست) که توسط (10) تن از نقاشان مشهور و ماهر ولایت هرات زنده و همچنان (18) تابلوی نقاشی محیط زیستی در موقعیت پارک تفریحی ترقی برگزار نمودند.
این محفل که با اشتراک معاونین محترم مقام ولایت هرات، روسای محترم دوایر دولتی، تجار ملی و بین المللی، جامعه هنرمندان و نقاشان، فرهنگیان، جامعه نهادهای مدنی، اجتماعی، اساتید پوهنتونها و مکاتب و علاقه مندان به محیط زیست در مکانی کاملا محیط زیستی تدویر یافت.
این محفل شامل برنامه های :سخنرانی، نمایشگاه نقاشی، نقاشی زنده، موسیقی زنده، بحث آزاد وشعر سبز و دکلمه های محیط زیستی بود.
هدف از برگزاری این محفل به تصویر کشیدن مسایل محیط زیستی از منظر نقاشی برای اشتراک کنندگان تلقی میگردد.
تداوم چنین برنامه ها میتواند برای تنویر اذهان عامه در رابطه به محیط زیستی، مؤثر واقع شود.
هرات سبز (NEPA, Herat)...
ما را در سایت هرات سبز (NEPA, Herat) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: سه شنبه 2 آبان 1396 ساعت: 7:56